eelma

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av eelma - 9 augusti 2011 02:10

Jag vet att klockan är mycket och att jag inte bloggat på ett tag. Jag orkar helt enkelt inte. Jag kom hem från Andreas och Johannes och kände mig helt förstörd av flera anledningar. Helt krossad och va verkligen nere på djupaste botten. Jag la mig på sängen med tårar som nästan kvävde mig. Jag hade så många tankar som snurrade i huvudet. Tårarna rann och jag slumrade till. Sov några minuter i en mycket orolig dröm och tårarna fortsatte rinna. Jag vaknade gång på gång men somnade sedan om igen, lika orolig dröm som innan. Jag vaknade till av att mamma bad mig komma ner och äta men jag sa att jag inte va hungrig och somnade om igen, med tårarna rinnande ner för mina kinder. Jag förstod inte riktigt vad det va med mig. Men jag förstod sedan att det tagit lång tid att förstå, att någon jag hade så nära inte är vid min sida längre för att jag sa vad jag tyckte. Jag sov vidare tills klockan va ungefär 22 och gick då ner och tog mig några mackor och ett glas mjölk. Jag satte mig i soffan och kollade på Baksmällan 2 / The Hangover 2, tack gode gud för den filmen. Den muntrade upp mig en hel del, grym va filmen. Smsade med en fin person samtidigt och vill bara säga att jag vill mer än gärna lära känna dig lite bättre!


Som dom flesta i herrljunga vet så har en ung man lämnat oss. Jag kände honom aldrig men jag känner flera som kände honom. Av alla dom facebook hälsningarna på hans sida så kan jag inte tro annat än att han va en riktigt bra och fin kille. Det tynger mig att se så många så ledsna och förstörda. Och jag hoppas att hans nära och kära tar hand om varandra. Vila i frid, Robin Svensson!

Ovido - Quiz & Flashcards