eelma

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av eelma - 7 augusti 2011 14:55

Hiss

  • Jag vill börja med att hissa er ! mina fina läsare :) Utan er så skulle inte min blogg fungera, lixom hur kul är det att blogga när ingen läser ? ;) så jag vill hissa er för att ni tar er lite tid att läsa min blogg och det tycker jag är jätte roligt :)
  • Jag vill också hissa H&M ! Dom har både snygga och billiga kläder. Hur bra är inte det va ? För bara ett par veckor sedan hittade jag ett par byxor och 3 trosor för 80 kr! helt sjukt billigt ! Perfekt för mig som har en liten plånis ;)

DISS


  • Jag vill dissa när man vänder på dygnet ! Det är verkligen så dö trist att sitta i sin säng med datorn i knät klockan 4 på natten och inte ha nått att göra. Det är inte många inne och det är ingen ide att blogga mitt i natten. Det är så tråkigt att somna klockan 6 och vakna lite efter 1 :o hur kul är det att sova hela dagen igentligen ? ;s Jag hoppas jag kan vända på dygnet snart!
Av eelma - 7 augusti 2011 13:43

Godmorgon, eller ah. Vaknade för 20 minuter sedan, ungefär. Ska nu ner för att äta frukost sedan fixa mig och sen kommer väll johannes och hämtar mig :) Ville bara skicka in en liten hälsning så ni vet var jag är osv. Nu måste jag nog sticka ! Ha en underbar söndag, kramis

Av eelma - 7 augusti 2011 03:56

Jag tänkte skriva av mig i det här inlägget men det orkar jag inte. Jag skrev en massa men tog bort det för jag tror inte det är någon, faktiskt inte en enda av er som skulle förstå vad det va jag skrev. Allt va bara en massa svammel och rörigt. Jag har faktiskt, om jag ska vara ärlig, känt mig väldigt virrig och rörig ett par dagar nu.


Imorgon/senare idag så ska jag iaf iväg till Johannes för att hänga med mina homies. Andreas och Joahnnes, söta Sabina ska också vara med, tror jag :D Vi ska bada, kolla på film och bara ha det så bra som vi kan :D va rätt länge sedan jag träffade dom nu ju, tyvärr ! Känner verkligen att jag behöver en hel dag med mina fina och närmaste vänner :)


Har nu kollat klart på Bella & Tyra show så jag byter till Kenza & Tyra show ist ! Kryper nu ner under min filt och sätter på 4 avsnittet av Kenza & Tyra show och försöker få lite sömn. Godnatt, puss

     

Ovido - Quiz & Flashcards