eelma

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av eelma - 6 augusti 2011 14:10

Vaknade runt 6-halv 7 av en liten vovve som pussade mig i ansiktet och gnällde för att hon behövde gå ut och kissa. Ställde mig upp och bärde ner henne och rastade henne sen försökte jag somna om, vilket gick efter ungefär lite mer än 1 timma. Blev sedan väckt av min lillasyster som sa att vi skulle åka till skövde, direkt. Men jag ville inte följa med eftersom jag inte hann duscha innan. Så sitter nu här och mumsar på en kladdkake muffin och kollar på Kate och 8 barn. Blog u later

Av eelma - 6 augusti 2011 02:35

Sitter just nu på sängen med min söta lilla hund bredvid mig. Hon sover inne hos mig inatt eftersom det va något fel på Anton, min lillasysters hund, han mår inte så bra ;s
Vi skulle åkt till Varberg imorgon, till stranden, men nu är det inte så fint väder så blir en hemma-pyssel-dag ist :) Ska bla städa mitt rum, duscha min hund och ränsa bland mina kläder. duktiga jag!

Planerar att träffa mina homies på söndag :D galet länge sedan sist ju ! dom är gryma :)
Nuu ska jag kolla på bella&tyra show, dom 2 sista avsnitten sedan försöka sova. Vi hörs imorgon, eller senare idag :p Godnatt !

 

Skapa flashcards