eelma

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

Min första Hiss&Diss !

Av eelma - 5 augusti 2011 16:27

Hiss


  • Jag vill hissa, som idag, regniga dagar! Jag vet att det kanske låter konstigt men jag tycker om regnet. Det är så mysigt. Man kan sitta inne och kolla på film i soffan med en filt och te eller varm choklad ! hur mysigt är det inte det va ? :)

  • Sen vill jag hissa min nya kategori " Elma Hissar & Dissar ". Nu kan jag ju skriva vad jag tycker är bra och vad jag tycker är mindre bra :) hoppas ni finner lite inspiration på olika saker genom mina hissar och dissar!

                                              



Diss


  • Jag vill dissa spotify. Dom ger ju bara typ 2 timmar varje vecka, och det suger. Sen har jag dock mammas och pappas konto som jag ofta är inne på men dom får ca 5 timmar i veckan. Tycker det borde vara längre tid eftersom man inte alls hinner lyssna mycket på 2 timmar ! och eftersom jag är helt beroende av musik kan jag inte sitta vid datorn utan musik! :p

      


(Kommentera gärna vad ni tycker om mina hissar och dissar!)

 
 
mhmhm

mhmhm

5 augusti 2011 21:21

hur fan kan du dissa spotify? världens bästa musikprogram..

http://hej.se

eelma

5 augusti 2011 21:31

jag skrev ju varför jag dissa spotify ;)

 
Anonym

Anonym

6 augusti 2011 12:27

Skaffa spotify prenium! värt varenda 'öre', inga reklam avbrot och det är super!
Super fin blogg du har hjärtat, läser den varje dag! :)

http://..

eelma

6 augusti 2011 14:08

Ja, jag funderar faktiskt på det !
Åh tack, vad glad jag blir ! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Skapa flashcards