eelma

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2011

4 AUGUSTI.

Av eelma - 4 augusti 2011 12:46

Ni som läst mitt "natt inlägg" kanske förstår varför jag sov till 10 över 12. Brukar dock sova så länge men då försvinner mer eller mindre halva dagen.. Jag ska försöka att vända tillbaka dygnet lite smått denna veckan och sedan nästa vecka ska jag vända på det helt, eller iaf försöka :)


Innan skolan börjar så ska jag hinna klippa mig, vaxa mina ögonbryn och köpa en kalender och jeans. Det är lixom högst upp på min lista nu !

Jag är inte helt hundra på hur jag ska klippa mig än. Men jag tror jag ska toppa det och klippa upp det, eller så gör jag nått helt annat. Lägger iaf ut bild så fort det är klart :)
Vaxa ögonbrynen kan ju va rätt bra för dom som är lata och inte orkar noppra dom. Jag är så lat och orkar inte noppra dom så jag har bara låtit dom va. Men nu ska jag ändra på det :)
Får försöka ta mig in till stan med Åsa innan skolan börjar för att få tag på en kalender och ett par jeans. En kalender, jag menar, hur bra är inte det eller ? Man kan ju skriva allt i den och då slipper man ha allt i huvudet ! för det är jag dålig på..


Nu ska jag plocka fram gitarren en liten stund och sedan vika tvätt, wihoooo..

Ha en underbar Torsdag alla fina läsare ! TTYL





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Skapa flashcards