eelma

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2011

To tierd but can't sleeeeeeeeeeeeeeep

Av eelma - 4 augusti 2011 03:57

hej klockan är 04.04 just nu, suck.. Jag är trött men kan inte sova !


Har legat i minst 2 timmar och kollat på Bella&Tyra show. Och kan bara säga att jag fått en klar bild av Alexandra Nilsson aka Kissie. Hon är en riktigt feg bimbo brud som inte står för det hon skriver i sin blogg. Alexandra lever inte upp till sin roll som Kissie och hon ser det som en annan människa. Jag menar, om hon har en blogg där hon skriver "det hon tycker" och kommer sedan och säger att Kissie och Alexandra är olika personer ? Jag, precis som många andra, förstår inte hur bruden tänker. Bella och Tyra verkade känna sig lite hotade eftersom Kissie/Alexandra hade lagt upp en video där hon sa att hon skulle slå Bella och dra bort Tyra därifrån. Alltså, hon va ju rätt arg osv. Sen sitter hon där i deras show och är stöddig. Hon svarar töntigt på alla frågor och är elak. Hon säger elaka saker om andra bloggare och säger själv att hon är så snäll men fan heller. hon är elak :o nu orkar jag inte skriva mer om henne för blir bara sur, hahah :)  För övrigt älskar jag Bella&Tyra show !


Nu ska jag fortsätta kolla, sedan försöka sova ! Godnatt, kramis

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Skapa flashcards