eelma

Alla inlägg den 2 augusti 2011

-

Av eelma - 2 augusti 2011 22:45

  Nu: duschen sedan film eller nått liknande. Får se om jag slänger in ett inlägg senare, men om inte.. Godnatt och sov gott. Kramis

Av eelma - 2 augusti 2011 22:34

  - En snygg party outfit, går såklart att byta ut skjortan om man vill ha nått annat över linnet, men tycker det här va snyggt. Skulle gärna bära det här till nästa parken!


Kan ju säga att jag inte, som ni kanske märkt, lagt upp speciellt många biler på mina outfits. Det är för att jag inte orkar fixa mig när jag bara sitter hemma, ute på landet lixom. Är helt säker på att det kommer bli bättre till hösten med det, inför skolan osv :) Just so u know :*

Av eelma - 2 augusti 2011 17:28

hej hopp ! hur är det med er ? med mig är det toppen bra :D sitter med musiken på högsta volym och njuter av att inte behöva göra nått eller ha några måsten ! Vaknade vid elva och har bara chillat sedan dess. Älskar dagar när man kan göra lite som man vill och inte behöver göra en massa måsten ! Såg nu att klockan snart är 18 och då är det väll dax att försöka få nått att äta, är huuuungrig ! Nu ska jag plocka fram gitarren en liten stund, vi hörs senare. puss !

       Vi är snygga, snyggare, snyggast !

Skapa flashcards