eelma

Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

- Mitt dröm hus.

Av eelma - 29 juli 2011 04:03

Mitt "dröm hus" är nog som många andras, en stoor lyxvilla med snygg inredning och stor pool. Vem drömmer inte om det lixom ? ;)





 

Men om vi ska tillbaka till verkligheten och mitt dröm hus,eller hem, när jag skaffat man och familj är en villa, nära stan men i ett litet mysigt villaområde. Ganska stor villa och eftersom jag vill ha 2-3 barn så blir det 5-6 rum, ett stort och rymligt kök med fina vitvaror. Ett riktigt stort badrum med tvåmanna dusch och badkar och två handfat men 1 toa och stooor spegel bakom handfaten!  Mitt och min man/pojkväns rum ska vara ganska stort med en stor mjuk dubbelsäng och en mysig färg på väggarna, tex mörkröd eller ganska ljus militär grön. Jag ska ha en egen walk-in-closet ! sen ska vi ha ett litet badrum innanför vårt sovrum också. Vardagsrummet ska vara ganska högt i tak, men inte för högt och i öppen planyta med köket. Vi ska ha en mörk 4 personers soffa och två fotöljer i samma färg på varsin sida. Ett glasbord i mitten och en ljus matta under. En ljuskrona i taket, gud så fint ! Och tavlor och blommor lite överallt. Sen ska vi ha ett tvrum, med både en vanlig plattv och en bioduk och projektor och surroundljud ofc. En stor och rymlig soffa för 10 personer, för familj och vänner. En massa mysiga filtar och kuddar att mysa med! 


 

Sen ska det ju såklart finnas fler rum som jag inte planerat, hehe ;) Som ni nooog kan förstå så har jag planerat å gifta mig med en man med mycket pengar och bra jobb, haha :D

Något liknande det här skulle jag kunna tänka mig ;)

 

-10 fakta om mig

- Min favorit låt just nu.
- Tre saker jag inte kan leva utan.

- Mitt rum.
- Mitt favorit klädesplagg.

- Min bästis.

- En cover av mig.

- Några bloggar jag läser.
- Ett tips.
- En bra film.
- Mitt dröm hus.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Skapa flashcards