eelma

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av eelma - 28 juli 2011 22:08

Tänkte skriva lite, har inget annat för mig eftersom jag verkligen inte har nån lust alls till att städa mitt rum just nu, men känner dock på mig att det lär bli senare. Städar gärna mitt rum när jag är på dåligt humör nämligen, haha. Jag har tvättat kläder som en tok hela dagen, så jag börjar bli lite trött på det.

Men gud?! kom på nu att jag inte ätit något förutom en macka med nutella idag! Jag är svin hungrig och tror jag dör! Kan vara anledningen till mitt dåliga humör? stor chans att det kan va så.

Resten av kvällen ska jag kolla på tv, duscha och måla naglarna. Känner på mig att, som jag sa förut, jag kommer städa mitt rum. Får väll se senare.
NU ska jag äta nått innan jag dör av hunger. kramis


Av eelma - 28 juli 2011 17:46

Av eelma - 28 juli 2011 13:47

godmorgon ! eller ska jag säga "god eftermiddag" ? :p Är nu rätt utvilad och ska börja med den oändlösa tvätten och sedan städa mitt rum, det må vara litet till ytan men det känns stort när man ska städa det !


Det blir nog inte jätte mycket uppdatering idag heller, tyvärr men ett å annat inlägg ska jag försöka klämma in i alla fall. Börjat tappa insperation till att blogga så jag skulle uppskatta om ni sa till vad ni vill att jag skriver mer/mindre om, vad jag ska skriva om osv :)


Nu måste jag sätta igång annar blir jag nog aldrig klar. Blog u later :)

   

Av eelma - 28 juli 2011 05:18

Det börjar bli ljust igen, eller ja der är ljust igen. Klockan är 20 över 5 och jag ska snart sätta på en film att somna till. Har suttit uppe mer eller mindre hela natten och pratat med Johannes och Robin, trevliga pajkar.


Imorgon har jag inga planer direkt. Städa mitt rum, tvätta och passa min lillasyster. Sedan på Fredag åker jag till Ebba och soveröver, läängtar ! lördag till söndag är jag hos Åsa så hela helgen är mer eller mindre planerad, skönt.


Kom också att tänka på nu att tidigare idag, onsdag, så va rubrikerna på bloggen större men när jag kollade igen för ca en timma sedan så va dom små igen :/ tycker det va snyggare med stora och hoppas det snart kommer så att man kan göra dom stora och fixa dom som man vill!


blaa, blaa, blaa. Nu tar jag natten, godnatt.. eller morgon.


 

.

Av eelma - 28 juli 2011 00:51

 

Ovido - Quiz & Flashcards