eelma

Direktlänk till inlägg 26 juli 2011

26 JULI.

Av eelma - 26 juli 2011 15:54

Hej, hur mår ni ? jag mår bara bra. Vaknade klockan ett och har sedan dess bara ätit och kollat på tv med lillasyster. Mamma och pappa jobbar men mamma kommer väll hem snart tror jag. Hon är just nu och avlivar Egon, en jätte fin hund vi har haft hemma några månader. Han har lång päls och är verkligen en av dom finaste hundar vi haft! Vila i frid Egon


Nu till något roligare! På fredag ska jag till min Ebba ! ah herrejösses vad jag saknat den bruden, hon är så totalt bäst ! :D Vi ska kolla skräckisar, äta Ben&Jerry och godis och bara mysa ! Vi har en massa skvaller att ta igen! :D


Resten av dagen spenderas väll framför tvn med film och serier. Ska också försöka fixa en cover också :) blog u later, kramis!

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Skapa flashcards