eelma

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av eelma - 26 juli 2011 21:18








-10 fakta om mig

- Min favorit låt just nu.
- Tre saker jag inte kan leva utan.

- Mitt rum.
- Mitt favorit klädesplagg.

- Min bästis.

- En cover av mig.

- Några bloggar jag läser.
- Ett tips.
- En bra film.
- Mitt dröm hus.

Av eelma - 26 juli 2011 15:54

Hej, hur mår ni ? jag mår bara bra. Vaknade klockan ett och har sedan dess bara ätit och kollat på tv med lillasyster. Mamma och pappa jobbar men mamma kommer väll hem snart tror jag. Hon är just nu och avlivar Egon, en jätte fin hund vi har haft hemma några månader. Han har lång päls och är verkligen en av dom finaste hundar vi haft! Vila i frid Egon


Nu till något roligare! På fredag ska jag till min Ebba ! ah herrejösses vad jag saknat den bruden, hon är så totalt bäst ! :D Vi ska kolla skräckisar, äta Ben&Jerry och godis och bara mysa ! Vi har en massa skvaller att ta igen! :D


Resten av dagen spenderas väll framför tvn med film och serier. Ska också försöka fixa en cover också :) blog u later, kramis!

 


Ovido - Quiz & Flashcards