eelma

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Just be true to who you are :)

Av eelma - 25 juli 2011 02:44

Hej, jag skulle blogga tidare, men hade inte riktigt lust förens nu. Åkte till Åsa och va där nästan hela dagen. Vi gick ut och plockade hallon som vi gjorde paj av, muums. Vi badade i deras jacuzzi, kollade på norsk kriminalserie och jag målade hennes naglar. Hennes bror ska alltid ha vattenkrig med oss när vi är i köket, förstår inte det riktigt..HAHA!


Åkte hem vid tio och satte mig nästan direkt framför tvn med min ben and jerry glass, caramel chew chew är himmelsk god ! Åt också lite godis som den tjockis jag är, hehe. Borstade tänderna och gick och la mig i sängen med datorn i knät, där jag sitter just nu. Är lite trött, men inte helt slut. Imorgon är jag barnvakt och tar hand om min lillasyster, hoppas dock på lite sovmorgon. Ska också ta och ladda ner lite sex and the city eller the hills imorgon. puss


Den tjejen har otroligt mycket talang, hon är grym! Jag är total såld på hennes cover av Who you are med Jessie J. Texten har ett bra och viktigt budskap. Just be true to who you are!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Skapa flashcards