eelma

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av eelma - 25 juli 2011 03:52

    Oh how cute aren't you Justin Bieber?

 

Nu tar jag natten, godnatt.

Av eelma - 25 juli 2011 02:44

Hej, jag skulle blogga tidare, men hade inte riktigt lust förens nu. Åkte till Åsa och va där nästan hela dagen. Vi gick ut och plockade hallon som vi gjorde paj av, muums. Vi badade i deras jacuzzi, kollade på norsk kriminalserie och jag målade hennes naglar. Hennes bror ska alltid ha vattenkrig med oss när vi är i köket, förstår inte det riktigt..HAHA!


Åkte hem vid tio och satte mig nästan direkt framför tvn med min ben and jerry glass, caramel chew chew är himmelsk god ! Åt också lite godis som den tjockis jag är, hehe. Borstade tänderna och gick och la mig i sängen med datorn i knät, där jag sitter just nu. Är lite trött, men inte helt slut. Imorgon är jag barnvakt och tar hand om min lillasyster, hoppas dock på lite sovmorgon. Ska också ta och ladda ner lite sex and the city eller the hills imorgon. puss


Den tjejen har otroligt mycket talang, hon är grym! Jag är total såld på hennes cover av Who you are med Jessie J. Texten har ett bra och viktigt budskap. Just be true to who you are!

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards