eelma

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av eelma - 24 juli 2011 12:33

Skulle ju till Åsa vid halv 11 men min mamma glömmer att väcka mig så jag sover minst en tille till, hon kan inte köra mig och jag försöker få Åsa att ta sin moppe hit men hon vill inte. Meeen, hennes snälla mamma ska komma och hämta mig så jag kan va hos dom idag ! :D Nu ska jag fixa mig så att jag hinner innan dom kommer ! bloggar med ikv, ha en underbar söndag ! kramis

Av eelma - 24 juli 2011 03:23

Hej, jag vet att uppdateringen suger och jag vet inte hur den kommer se ut framöver heller. Har, vilket jag har tänkt mig, mycket att göra i veckan. Träffa mycket vänner och bara umgås med folk jag inte träffat på länge! Redan innan 11 imorgon åker jag till min bästavän Åsa och myser. Nästan en månad sen jag träffade henne och herre jösses vad jag saknat den bruden alltså! sjuuuukt. Och eftersom jag ska försöka vakna halv nio, nio så måste jag nog få lite sömn nu.. Annars orkar jag nog ingenting. Jag kanske hinner blogga nått imorgonbitti, vi får väll se om tiden räcker.. tveksamt. Så godnatt från min sida och hoppas ni sover gott i era mysiga sängar. kramis

  Bilden lånad av Johannes.

Skapa flashcards