eelma

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Som hittat !

Av eelma - 21 juli 2011 02:27

Va inne med Tove i Lidköping idag och shoppa, mys. Hittade en underbar poncho från gina tricot för 199kr, ett par byxor för 50kr och 3 par trosor för 30kr från H&M. Som hittat, verkligen bra köp. Bilder kommer senare, när jag kommer hem.

Tove färgade sitt hår, blev för mörkt enligt henne men jag tycker hon passar i det. Hon va väl lite nöjd iaf efter många om och men ;)


Har jag berättat vad som hände igår ?! Jag satt och skulle precis börja spela Wii med Tove och hennes lillebror Jimmi, och Jimmi ger mig ena fjärrkontrollen och jag tappar den nästan. Jag har Tove och Jimmis mammas hund, Zelda, i knät och när jag ska böja mig ner för att ta upp fjärrkontrollen biter Zelda mig i läppen och det börjar blöda och gör så galet ont! Kände hur det värkte i hela överläppen och gick till toaletten och såg att den va ordentligt svullen.. Den gjorde ganska ont i början men det gick över, som tur var! Va lite orolig eftersom jag kanske behövde åka in och ta en stelkrampsspruta, men det slapp jag, tack gode gud! När jag vaknade imorse va svullnaden nästan helt borta och läppen är bara lite lila och har ett sår lite innanför och ett skrapsår över. Det syns inte så tydligt längre, tack å lov. Och det gör inte ont förutom när jag trycker ihop läpparna. Läker nog fort också, hoppas.  Men har hela tiden varit på toppen humör ändå, skrattat åt det fasten det kanske inte va så himla kul och bara gjort en kul grej av min läpp lixom " åååh,vad bra! nu behöver jag inte fixa botoxläppar!" HAHA, gör det bästa av situationen :)


NU ska jag sätta på en film, smsa med bobbin och sen försöka sova lite.. vi hörs imorgon, eller ja, senare idag. Kramis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards