eelma

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av eelma - 15 juli 2011 14:00

     -Hoppas ni har en underbar fredag alla fina människor där ute !
och sen vill jag passa på att gratulera min vän Tim för idag är det hans dag så.. Grattis Tim, ha en underbar dag ! :)

Av eelma - 15 juli 2011 13:00


-Lite blandad, underbar musik som spelas mycket hos mig just nu. Loveit !

Av eelma - 15 juli 2011 12:07

Hej underbara läsare ! hur är det med er ? :) själv är jag riktigt trött eftersom jag sov 6 timmar inatt, måste deffenetivt börja somna tidigare, har vänt helt på mitt dygn ! men annars mår jag bara bra!
Hade tänkt å ta mig en dusch och fixa mig lite, sen frukost och åker sedan vidare till Tove. Runt 5-6 går tåget till där hennes mamma bor, minns inte vad det heter just nu.(a) Packade väll det mesta igår, tror jag. Väskan är redan rätt tung och jag är lite tveksam till att ta med mig gitarren, bli så mycket då..

Antar att dom flesta av er va på Maggio igår kväll? Damn, hade gjort mycket för att se henne! själv hade jag lite hemma mys med min lillasyster. Pizza, glass med bär, tv och ansiktsmask. Inte illa.


Idag ska jag försöka vara lite aktiv här på bloggen, känner att det behövs nu. Jag fixar några tidsinställda med bilder och musik. Om det är nått ni vill att jag ska skriva mer eller mindre om så kan ni väll tycka till och säga det i en kommentar? Bloggar jag när jag kommer till Tove också. Ha en underbar Fredag people, kramis.

 

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Skapa flashcards