eelma

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av eelma - 14 juli 2011 22:21

Jag läser flera olika bloggar, mina vänners och kändisars. Tycker om alla och får lite inspiration från varenda en av dom :) Länkar dom så ni kan läsa lite själva också :)


Kändis bloggar:



Kissies.

Fokis.
Kenzas.

Chloe Schutermans.

Blondin Bellas.


Vännernas bloggar:



Emille Sutts.

Ida Karlssons.
Helena Bjurboms.
Kristin Hammels.

Alicia Erikssons.
Hanna Svantessons.
Jenny Mattssons.

Bella Bergs.
Nirma Juzbasics.

Moa Hedens.


- 10 fakta om mig

- Min favorit låt just nu.
- Tre saker jag inte kan leva utan.

- Mitt rum.
- Mitt favorit klädesplagg.

- Min bästis.

- En cover av mig.

- Några bloggar jag läser.
- Ett tips.
- En bra film.
- Mitt dröm hus.


Av eelma - 14 juli 2011 17:51

Hej alla fina ! antar att dom flesta gör sig i ordning för, är på väg till eller redan är i borås för att kolla på underbara Veronica Maggio? själv sitter jag hemma ikväll och är barnvakt. Men får trösta mig med att jag åker med Tove till hennes mamma imorgon och är borta en vecka, soft !  Så kvällen spenderas med packning och massa Maggio musik från spotify.

Har väll inte speciellt mycket att skriva så jag bloggar med sen. kramis


Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards