eelma

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av eelma - 5 juli 2011 22:24

fastnade här nu igen.. sitter med gitarren i knät och spelar lite smått, i looove it ! Tycker bilden är rätt flumm, sara är en riktig clown. blog u later.


  

Av eelma - 5 juli 2011 15:51

  "LOVE" att hänga upp på väggen, body lotion, art line nagellack, solglasögon jag fick från Eva och en plånbok.    fleece tröja från Ullared   Klänning jag fick från Eva.   T-shirt från Ullared.   Linne från Ullared.  Tröja från Ullared.


Jag fick också en stor, grön matta. Glömde fota den när jag fotade det andra men den syns lite på bilden från förra New In inlägget, längst ner på bilden på jeansen.

Av eelma - 5 juli 2011 13:04

Idag händer det nog inget speciellt direkt, bara hemma och ta det lugnt, chill. Funderar på att ta en liten frukost, som får bestå av en kanelbulle och ett glas pucko, muuums. Sedan duscha och ta på mig nått annat än pyjamas. Ha en bra dag alla underbara, kramis.

Av eelma - 5 juli 2011 02:55

Jag kan inte riktigt sova, men nu ska jag sätta på en film och tänka på annat. Vi hörs imorgon. Kramis




 


Du är vacker som du är, du måste vara som du var.
Det är knappast fel på dig, det är fel hur världen är idag
Knyt båda nävarna och fokusera på nåt bra
för innerst inne vet dom om att dom har fel och du är underbar.

Fronda – Underbar

Ovido - Quiz & Flashcards