eelma

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av eelma - 29 juni 2011 02:22

Hela dagen har varit toppen ! Vaknade klockan halv 10 och gick ner och åt frukost ute i solen. Åkte sedan in till Herrljunga med min syster, Jonas och lillasyster för att visa honom storstaden. Vi handlade lite på ICA och köpte glass, sen gick vi runt lite i Herrljunga. Åkte sedan hem och jag duschade, fixade naglarna och packade ner lite saker jag skulle ha med till Åsa. Runt halv 3 åkte jag och mamma in till Herrljunga för att köpa nått till Åsa, fick bli 3 nagellacker, ett nagellack för att göra typ mönster, blommor att ha på naglarna, en glasnagelfil och en ansiktsmask, hoppas hon blev nöjd ! När jag kom till Åsa vid 3 fixade vi lite innan resten av bruuuudarna kom. Helena, Dorotea, Linda, Sandra och jag och Åsa. Vi åt fantastiskt god mat som Åsa lagade, sen till efterrätt åt vi glass och friterad banan, kan ju lugnt säga att Åsa fick ett mindre anfall på bananerna som bara gick sönder, hahah ! sen jorgubbar doppade i choklad och godis, muuums ! Vi körde lite badminton och sen "sanning eller konka", vi pratade en hel del gossip, som vanligt.. Vi badade och pratade ännu mer. Uuuunderbara tjejer det där ! jag och Linda förlovade oss, hoppas helena lägger ut lite bilder från det ut på fejjan :D  nu orkar jag inte skriva mer så jag avrundar här ! 

Men innan jag är helt klar vill jag gratta min underbara och så fina vän Åsa Wigertsson. Grattis på din dag och hoppas den va fantastisk, för det är du värd. Jag älskar dig och är väldigt tacksam över att ha dig som en stor del i mitt liv, tack ! Sweet 16 ;)

 


Ovido - Quiz & Flashcards