eelma

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av eelma - 15 juni 2011 21:30

Själv tycker jag att det gick väldigt bra. Skakade något så galet mycket i knäna och händerna,  lite smått nervös osv. Vad tycker du? :)

Av eelma - 15 juni 2011 13:19

Nuuu har jag sommarloooooov ! :D fyfan vad skönt det är !  Det gick faktiskt jätte bra i kyrkan, var dock väldigt nervös och mina knän skakade som attan ! Tack Henrietta för att du spelade så bra till låten. Tack Johannes för att du filmade och tack alla för uppmuntran :) Efter kyrkan gick vi till skolan och fick våra betyg och gav blommor till våra klassföreståndare. Niorna sprang ut och alla såg så lyckliga ut !
för er som vill se när jag sjöng så finns det ett klipp på facebook, så ni vet ;)
Jag är trött och ska kolla på film och äta chips, chiiiiill ! Min pappa fyller år idag, grattis pappsen ! :D
orkar inte skriva mer men det blir nog mer senare. Ha det skit, heey !

  Bilden tagen för lite mer än en vecka sedan. filmklippet kanske kommer upp här senare.

Ovido - Quiz & Flashcards