eelma

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av eelma - 12 juni 2011 21:54

Har städat och fixat mer eller mindre hela dagen. Daniels systrar och farmor har precis åkt till borås och imorgon flyger dom hem till Island. Det var jätte kul att träffa dom igen ! Vi grillade och åt glass med jordgubbar med hemmagjord tobleronechokladsås, muuuuums !

Imorgon är det friluftsdag, rätt chill. Är rätt trött så nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla film och sova. Ibland behöver man sömn för att sedan kunna tänkta klart osv. Vi hörs väll imorgon, kram.

  bara för att evelina är söt och för att jag saknar henne !

Av eelma - 12 juni 2011 12:19

Hey. Hela gårdagen spenderades på Liseberg med familjen ! Först på listan blev Atmos Fear , helt sinnessjuuuuk ! Skrek nog mesta dels på vägen upp.. och när saken som drog upp oss släppte kunde jag inte skrika, fick ingen luft ! tappade andan totalt ! helt sinnessjuk va den ! men.. jag trodde den skulle vara värre faktiskt. men den va helt underbar! Vi åkte typ allt, jag och Sara blev jätte blöta och det såg ut som om vi hade kissat ner oss efter Colerado. Åkte Chang Hai för första gången, fyfan. den va as go i början men när den började gå fort och högt blev jag as skraj och typ grät nästan (a' hehe. Sist av allt gick vi gasten, shit det va hur läskigt som helst ! Det va Daniel, Gunnlaug, mamma, jag, Sara och Líney som gick. hit jag har aldrig varit så rädd där inne förut, helt sjukt va det. Under dagen vann pappa 2kg Dumle och 2kg Toblerone. Jag vann 2 chipspåsar, grym som jag är ! :D  otroligt lyckad dag om jag får säga det själv !


I eftermiddag kommer min bror, hans farmor, Gunnlaug, Líney och Sara hit och grillar, treeeevligt ! fast då måste jag ju städa, suck..

Skola imorgon, klasskampen. Ska spela Volleyboll och springa staffett, vann båda förra året, känns rätt bra.  På tisdag, kort dag och sen ska jag servera på 9ornas middag, längtar. Onsdag, skooooolavslutining och jag ska sjunga min låt :D hoppas bara Henrietta blir bra med sin handled innan det är dax !!!


Blev ett långt inlägg men ska avrunda nu. Vårat internet är fortfarande inte fixat så det kommer inte vara mycket inlägg, tyvärr. Och inte mycket mer än typ sånna inlägg då jag berättar om mina dagar.Hoppas jag inte tappar alla läsare nu bara, häng kvar ! Men nu måste jag dra, vi hörs. kraaaaaam!   Min fina syskon ! ser dock ut som ett mongon själv..

Ovido - Quiz & Flashcards