eelma

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av eelma - 8 juni 2011 22:08

Hey, förlåt för dålig uppdatering med internettet har inte varit på för att det åskat osv. Och jag har inte haft mycket att skriva förutom mig tråkiga dag i skolan.

Studenten va i Herrljung idag, men kunde inte se när dom sprang ut för min idrott började precis då, lite synd faktiskt. Sjukt varmt va det! Tränade även inför skolavslutingen idag, och jag tyckte det lät ganska bra faktiskt. Och det kommer gå skit bra! bara jag inte skrattar, glömmer texten eller sjunger falskt.. :o Neej, possetiva tankar nu ;)

Kom hem runt 3 och åt lite, sen åkte jag med mamma, Birna och Sara ner till Borås för att kolla när min bror gick ut på balen. Min bror, Christoffer Mild och Alexander Johansson va dom absolut snyggaste grabbarna ! gud så fina dom va alla 3 och deras baldejter var också jätte fina ! Dom kom sist och vi fick vänta ganska längte.. men dom tog absolut det bästa till sist ! :) Jag, mamma, Birna och Sara åkte till BK och åt, sen hem. Är nu väääldigt trött och vill bara ta en dusch och sen sooooova ! skönt att inte ha nått plugg kvar heller! :)

Jag bloggar väll mer imorgon om jag har nått att säga eller så. Kram !

  Snodde bilden från Erika Mild , hoppas det inte gör något ! kommer kanske lite närmare bilder på dom imorgon. :)

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards