eelma

Alla inlägg den 6 juni 2011

-

Av eelma - 6 juni 2011 20:05

Hey, det här får vara dagens sista och kortaste inlägg. är trött, varm, hungring och irriterad. vill äta, duscha och sen sova. ska upp tidigt imorgon, klockan 6, och sedan skolan en hel fkn dag. Kan bara trösta mig med sommarlov om någon dag mer än en vecka, längtar ! Har egentligen inget att skriva men fick bli lite här ändå. Skriver antagligen mer imorgon, vi hörs. kram !

 

Everytime we touch, I get this feeling.
And everytime we kiss, I swear I could fly.
Can't you feel my heart beat fast?
I want this to last..
I need you by my side.

Av eelma - 6 juni 2011 16:29

Hej har varit dålig på att blogga idag, jag vet. Men imorse åskade det tydligen och fick inte sätta igång internetet förens nu. Har inte gjort mycket idag, mest gått omkring rastlös. Min lillasyster har försökt med alltmöjligt idag.. cykla, promenad, bada i poolen osv, men har inte orkat något.. men kan ju vara det att det är så sjukt varmt ! :o

Gjortde smoothie till mig och lillasyster tidigare idag, godaste någonsin ! muuuums.

Jag funderar på att städa i mitt rum och damsuga det nu så att det blir lite fräscht !


Kan knappt fatta att det bara är 5 dagar kvar i skolan för mig ! Tisdag, onsdag och torsdag är vanliga skoldagar, tror jag. Fredag ska jag till Borås för att kolla på när min bror tar studenten. Måndag och tisdag lär bli rätt chill.. vet inte vad som händer då men chill lär det ju iaf va. På tisdagen slutar vi innan lunch och sen ska jag servera på 9ornas middag ! Någon dag innan vi slutar ska vi ha klasskamp också. Onsdag är det skolavslutning !!! pirrigt värre.. Jag ska sjunga och Henrietta ska spela gitarr till, hoppas det går bra bara :p


Nu ska jag sätta igång med städingen, vi hörs senare. kram !

 

Av eelma - 6 juni 2011 01:04

Har precis smörjt in mig med after sun och tagit på mig pyjamas, kryper ner i sängen och kollar på Easy A som jag laddade ner tidigare. Är faktiskt väldigt trött och somnar nog fort. Imorgon ska jag försöka städa mitt rum lite granna och sedan kanske Åsa kommer hit en sväng eller så åker jag till henne :)

Tycker inte alls om att behöva smörja in mig med after sun.. det är bara jobbig eftersom det gör så ont så fort jag rör vid min röda hud :( måste smörja in mig 2-3 gånger om dagen och efter att jag har duschat. Så ett litet tips är att ALLTID använda solkräm när man är ute i solen hela dagarna så man inte bränner sig något så ordentligt för det gör verkligen ont !!

Nej, nu måste jag avrunda innan jag somnar här.  Ha det bra, kram.

L O V E . ♥

Ovido - Quiz & Flashcards