eelma

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av eelma - 5 juni 2011 21:14

Har varit inne i borås med familjen hela dagen, handla det sista innan skolavslutning osv. Fick med mig en kjol till 9ornas middag, ska ju servera där och även 2 par skor !

Gjorde också nu en ny kategori, "New In", där jag lägger in allt nytt jag köper.


  Kjolen, H&M. 49,50 kr. (dubbelvikt på bilden)
 Sandaler, Skopunkten. 299 kr.

 Converse kopior, Skopunkten. 199 kr. (bilden gör dom inte rättvisa)

Av eelma - 5 juni 2011 20:16

Hej, förlåt för extremt dålig uppdatering men har inte varit i närheten av en dator sedan i torsdags morse, just so you know. Min helg har varit totaly bäst ! tänkte berätta mycket om tältningen men tar det någorlunda kort.


Åkte till Eriksberg typ runt 19 och mötte Johannes vid skolan där han hämtade mig på sin moppe och sen åkte vi till stället där vi skulle va. haha, vi möttes av två galna skogsmullar, Andreas och Lucas, dom jagade oss med små yxor, haha. När vi va framme vid sjön/dammen vi skulle tälta vid blev jag nästan tvingad att bada med en gång. Smart som jag är glömde jag badkläder och fick bada i underkläder, vilket gick bra det med. senare grillade vi korv och satte upp tältet.
Dagen efter vaknade vi alla runt 7.. nån hade släppt ner innertältet till det tältet jag sov i, suck. Vi åt hambugare till frukost och sen badade vi, sjukt skönt ! Badade, fiskade, åkte ut med båten och bara chillade heeela dagen. Fick 2 fiskar men släppte tillbaka en, och Markus fick 3 fiskar. Vi käkade två fiskar och släppte tillbaka resten. HAHA, vi visste inte hur vi skulle göra så det blev inte så lyckat, den ena fisken va helt cp och den andra blev helt okej. Dock bara jag och Markus som vågade äta av den, haha. Det enda vi gjorde va typ å bada, sola och chilla. det va helt underbart !

Vi blev alla jätte brända av solen för ingen hade tänkt på solkräm eller nått sånt. men klart vi överlever med det. Tack alla underbara vänner för en toppen helg, ni är underbara allihop ! :)

  ni är fantastiska !

Skapa flashcards