eelma

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av eelma - 2 juni 2011 16:41

Hey snart så drar jag till Eriksberg och tältar med Johannes o Co ! hehe, alla är redan där men jag har ingen som kör mig förens mamma kommer hem. Men ah, det blir säkert bra ! :) Mamma kommer snart och hon har köpt batterier till min kamera, så det blir bilder ändå, och godis till mig. Tack mamma !
jag ska bara packa ner filten i väskan och sen är jag klar för att åka, tror jag.
Har städat hela dagen och tvättat, usch det är inte kul alls. Men hade jag inte gjort det hade jag nog inte fått åka och tälta :o

Nej, om jag ska hinna bli klar innan mamma kommer så måste jag allt ta och sluta skriva här nu. Vi hörs imorgon kväll och då kommer det förhoppningsvis lite bilder också! Hoppas alla får en lika bra torsdags kväll som jag och att ni njuter av långhelgen till max ! kram.

 

Av eelma - 2 juni 2011 11:32

Hey, vaknade runt halv 10 imorse. Åt lite frukost som bestog av några bullar och ett glas mjölk, mums ! Idag ska jag bara städa så att mina lovely parents blir glada :) Senare blir det att packa och fixa inför kvällen. För då åker jag nämligen till Eriksberg och tälta med Johannes, Eric, Andreas, Lucas och Becca. Tonight's gonna be a good night ! Vi ska grilla, fiska, bara umgås och ha det allmänt bra !
Jag bloggar antagligen inget senare ikv och det blir inget fören säkert på eftermiddagen/kvällen imorgon heller, just so you know. 

Tror inte det blir så mycket bilder tagna eftersom jag inte har några batterier till min kamera och min mobil är inte gjord för att ta bilder direkt sådär.. suck.

Nej nu måste jag kila innan pappa börjar tjata på mig om städningen ! vi hörs senare, innan jag åker. Ha en underbar torsdag alla underbara, kram  !





 

Ovido - Quiz & Flashcards