eelma

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av eelma - 31 maj 2011 21:17

sitter nu och kollar på tv och mumsar på vaniljglass med jordgubbar och chokladsås, så sjuuuukt gott men börjar faktiskt må illa och tror jag spyr snart ! :o Har haft mer eller mindre ont i magen hela dagen, kalasens. Ska snart ta en dusch, hitta en outfit för imorgon och sen sova, längtar efter min säng nu !

Sista skoldagen för veckan imorgon och att det är kortdag gör det hela räääätt chill osv.


Som ni kanske ser så har jag skaffat ny bakrund på bloggen, vad tycks ? tycker själv att den är ganska ball ändå lixom. Inte nått alla har typ. Och samtidigt snyggare än bara vitt.


Nu ska jag kolla klart på programmet och sen duscha, vi hörs och ses imorgon.

sleep tight, hugs and kisses !


 

Av eelma - 31 maj 2011 18:46

Dagens mående: bra
Dagens humör: jätte glad
Dagens borde: sova
Dagens vill ha i allmänhet: massa kläder 
Dagens materiella vill ha: pengar
Dagens planer: skola, tv, data och sova
Dagens beroende: vänner
Dagens längtan: Sommarlovet !
Dagens klädsel: Jeans, svart linne och lila cardigan
Dagens smink: Inget alls
Dagens frisyr: helt orört och utsläppt
Dagens låt: Snälla bli min - Veronica Maggio
Dagens saknad: Evelina, som alla andra dagar :o
Dagens dummaste: Henrik/farsan på No lektionen
Dagens misslyckande: Hm, vet inte
Dagens köp: ingenting
Dagens godis: Inget godis hittills !
Dagens mat: Grillat.
  Ganska gammal bild från tiden jag hade lugg :)

Av eelma - 31 maj 2011 17:22

hey alla gooodingar !

hur har eran dag varit ? min har varit jätte bra ! Har varit på bra humör och bara allmänt glad, älskar verkligen sånna dagar när allt bara rinner av och man bara ler :D

nog om det nu, skolan va förövrigt helt okej. Sjukt varmt att gå en bit på röda spåret och vi hade Henrik/farsan på No lektionen och inställd Livskunskap, helt okey faktiskt :)

Kom hem runt 4 och har bara käkat sen dess och inte gjort nått mer typ.
Det är verkligen skit varmt ute and i loooove it. lite jobbigt dock om man sitter inne, men har ingen lust att vara ute när jag är hemma :o Nu ska jag gå och hälsa på mamma som precis kom hem, och sen vet jag inte. kanske hinner baka bullar ikv också , mums ! :D

vi hörs senare, kram !


  I adore you.

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards