eelma

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av eelma - 30 maj 2011 22:00


Min helgalne vän Andreas bad mig lägga in några av hans klipp från när han hoppar på sin studsmatta. han hoppar förövrigt trampolin och är rätt duktig ändå ! :)
HAHA, bad honom hoppa på en vattenballong, rätt kul blev det ändå ;)

Av eelma - 30 maj 2011 21:27


  -Vad tycks om min nya header? mest bilder på mig själv, men lite vänner äre med allt ! hoppas ni gillar den ! :)

Av eelma - 30 maj 2011 20:06

Hey, rubriken för att jag älskar makaroner och köttbullar och för att jag äter det just nu, mums !
Hela dagen har varit lite små mysig sådär, skolan blir ju helt ok med en massa underbara vänner runt om kring en :)

Resten av kvällen spenderas väll framför tvn skulle jag helst gissa. Är ganska trött faktiskt. blir att lägga sig "tidigt" ikv. Vi hörs senare, om inte, godnatt.

  You look so beautiful my darling.

Av eelma - 30 maj 2011 18:37

Hann och orkade ju inte skriva om dagen igår så jag gör det nu ist.
Vaknade runt 1 och fick skynda mig jätte mycket med dusch och fix. Skynda sig ut till bilen och vidare mot borås. Vi hade inte riktigt bestämt oss för bowling, laserdome eller Gocart, men det fick bli laserdome. Andra gången jag kör, och det är verkligen jätte roligt ! körde mot en annan familj. Pappan + hans 3 barn, alla 3 var nog under 12 iaf. Sen va det 3 andra med i deras lag också så det va 5 mot 7. Dom gnällde hela tiden och tog allt så himla seriöst den familjen. Haha det bästa och viktigaste är att vi vann, vilket vi gjorde med mer än 4tusen poäng :) dom va ju inte speciellt glada efter det, men sånt får man tåla !
Sen åkte vi å käka på Repet i borås, där ovanför Hobbex. Mums.

Hade en jätte bra dag med hela familjen, jätte mysigt :)

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Skapa flashcards