eelma

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av eelma - 23 maj 2011 23:29

Hey hopp ! det här får bli kvällens sista inlägg. Är nu väldigt trött faktiskt och ska bortsta tänderna, sedan i säng. Blir inte många timmars sömn, tyvärr, vaknar nog runt halv 7 imorgon bitti skulle jag tro. Är lite nervös för Matte terminsprov imorgon, jisses amalia ! jag som är så dålig på matte också.. men nöjer mig med ett G i matte för det är absolut inte min starka sida ! Är väldigt nervös för NO provet vi gjorde i förra veckan, är nog mitt första IG i 8an.. ajdå ! men det va faktiskt skiiit svårt och jag som bara somnade när jag försökte plugga till det, jaja.
Nu ska jag försöka hitta nått att ha på mig imorgon, har lite problem med det sådär, lika jobbigt varje morgon. 

Nu ska jag avrunda, vi hörs imorgon mina fina läsare ! Natti

 

Av eelma - 23 maj 2011 21:36

Är sådär väldigt glad nu ! Fick min klänning idag, den är jätte söt och sitter bra. Önskar bara den va några cm kortare och att det gick att ha ett vanligt gina linne under, men får väll skaffa en vit tubtopp att ha under. Får ta mig in till stan och köpta skor och smycken också !

Jag och Sofia ska servera på 9ornas middag och sen sover jag hos henne till skolavslutningsmorgonen ! ååh, jag längtar. för efter det äre SOMMARLOV !

Dagen har för övrigt varit helt okej, lite små seg sådär, men helt okej. Matte, SO, bild, engelska, NO och spanske. lektioner man bara smådör på sådär. Gick hem till Rasmus med Johannes och Sofia idag på lunchen, hahha hans kisse katt är feeeeet ! :D

Spanskan spenderades med Ebba i biblioteket, sjukt kul vare ! Den bruden är verkligen underbar :)

Kom hem och la mig på soffan direkt, somnade och mamma åkte och hämtade min klänning.


Resten av kvällen spenderas framför tvn med urmysig film- Definitely, maybe !
   
ska ha Jeansjackan över men vet inte hur jag ska ha håret. funderar på att ha det som på bilden fast mer fixat !


Vad tycker ni ? :)

Ovido - Quiz & Flashcards