eelma

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av eelma - 22 maj 2011 20:13

       


-jag ääääälskar dom !  nu när jag får 250kr i veckan ska jag nog ta och beställa alla 4 ! inte samtidigt men med någon veckas mellanrum ! ska nog beställa det vita först när jag har fått och betalat min skolavslutningsklänning och fått pengar efter det. Dom kostar bara 79.50 kr / st ! Tycker dom är lite tuffa, urgulliga och enkla så dom passar med vad som helst ! LOVE IT !

Av eelma - 22 maj 2011 18:24

Vet ni ? jag älskar regn ! det är så himla underbart. det låter så mysigt på fönstret och ser så mysigt ut lixom. man vill ju bara lägga sig i soffan med en varm filt och kolla på film. Eller gå ut på en promenad och höra regnet runt sig. ah jag bara älskar det! 


-Hjälper min storebror med pizzan, han kan inte knåda degen så handikappad som han är så då får jag vara gullig och hjälpa till !

det här blir nog dagens sista inlägg för jag mår inte ritigt bra och ska sova så fort jag har ätit och duschat så att jag orkar till skolan imorgon.

vi hörs imorgon. Godnatt!

 

~

Av eelma - 22 maj 2011 16:21

                                                  

                                                                               H&M

Av eelma - 22 maj 2011 14:31

heey. sitter här och är fruktansvärt sötsugen! ska nog springa ner och hämta nått söttigt.

sitter i sängen med datorn i knät och lyssnar på underbara Melissa Horn. Är lite små trött osv som man ska vara på söndagar. Imorgon är det skola igen, dom sista veckorna ska väll gå, sen soooommarlov ! åh vad jag längtar !

Funderar på att göra en ny Header till min lilla blogg för den jag har nu är ju fakiskt ganska tråkig tycker jag.

Resten av dagen ska jag städa i köket innan resten av familjen kommer hem, städa mitt lilla rum , tvätta och kolla film.

Evelina ringde mig nyss och kollade om jag skulle till hudene på småtting fotboll och undrade om vi kunde ses, men skulle inte dit. attans ! saknar henne som satan och längtar efter henne ! min fina bästavän<3

Nuuuuu ska jag ner och äta nått, bloggar mer senare. hade puss !

  Söta nyvakna jag runt 12 idag ! hehe, tur att man är söt 24/7 !

Av eelma - 22 maj 2011 01:32

 



- har beställt denna ursöta klänning ! beställde den i trosdags så den kommer väll måndag eller tisdag, längtar ! hoppas verkligen den passar bra, ska lägga ut bild när den kommer ! fixar upp det hela med lite smycken, söta sandaler och min jeansjacka ! blir kanoners ! :D

Dagen har för övrigt varit helmysig, men nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på en film. Har ont i halsen, kanske börjar bli sjuk ? :(

Och jag har då inte märkt någta tecken på att jorden ska gå under, den är ju fortfarande kvar. Ett litet vulkanutbrott på Island, men det är nog bara en tillfällighet tror jag ! hoppas jorden fortfarande är kvar när jag vaknar imorgon. Godnatt !

Av eelma - 22 maj 2011 01:18

Tidsfördriv, japp.

Personlighet;
Vad heter du? elma steinsson
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Dooon't know
Vart bor du: Utanför Herrljunga
Hur lång är du: 165,5cm
Ögonfärg: Blågrön
Hårfärg: ljusbrunt,helt ofärgat.

Skulle du vilja;
Krama någon nu? jaao
Hålla handen med din älskade? aao

Pratar du fortfarande med;
personen du kysste senast? Jaaao
han som sa jag tycker om dig första gången i ditt liv? vem va först egentligen? ;) men aa det gör jag säkert ^^
han som fick dig gråta sist? ja
hon du klappa till senast? HAHA ja, men det va inget seriöst ;)

Brukar du;
krama dina killkompisar? händer
Strula på fester? händer väll
Snacka i mobilen flera timmar om dagen? nej


Har du?
ljugit för dina föräldrar? Ja
sovit i samma säng som det motsatta könet? ja
sovit mellan två killar/tjejer? ja


Kläder;
Vad använder du just nu för jacka: Svart, ganska tunn jacka.

Vad använder du just nu för skor: Vita "vanliga" skor typ ? ;o
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: det jag har på mig, underkläder och tshirt.


Senaste personen som;
Du pratade med: bror
Du gick på bio med: Mamma, pappa, bror och syster
Du gick på stan med: Familjen tror jag
Du kramade: Jonathan

Såg dig gråta: vet inte
Skällde på dig: min hund ;)

Har du någonsin;
Bråkat med ditt husdjur: hela tiden vafan ?!
Drömt något helt galet och så har det hänt?  HAHAHA, ja !
Är du ensam just nu: aao :(
Vill du gifta dig: Jaaaa !!
Vill du ha barn: Jaaa

Extra stuff;
Tar du droger: Nej!
Vad är du mest rädd för: Mörker och kossor.
Vilka kläder sover du i: T-shirt och trosor
Vart vill du gifta dig: Har inte funderat nått på det serru !
Kör du bil: nej, tyvärr inte !
Har du ett jobb: nixellipix, skolan !

Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, jag älskar det!
Är du ett hälsofreak: HAHAHAH nej, verkligen inte, ttyp.
Har du någon tatuering: Nej, men vill ha !

De senaste 48timmarna har du;
Gråtit: nooope :)
Köpt något: ja
Varit sjuk: näh, förutom i huvudet, där är jag alltid sjuk !
Sjungit: yes i have
Sagt - hej jag är FJOOORTIZ: asså det är så sjukt coolt va ?! och ja, jag säger det var femte minut ! :o
Träffat någon ny: jaaa :)
Saknat någon: ah.
Kramat någon: jaaapp
Kysst någon: yes


Vilken;
Tidning läser du: knallebladet !!!! <3
Buss åker du oftast: skolbussen
Frisyr har du: just nu? uppsatt i en knut.
Dag fyller du år: 20 december, tisdag i år.

Senaste;
Film du såg: Fucking Åmål
Sak du stal: är ingen tjuv :o
Mat du åt: mack, om det räknas som mat?

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards