eelma

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av eelma - 19 maj 2011 22:33

Hej, nu ska jag snart sova. är trött osv. Har varit på mindre bra humör hela dagen idag kan man väll säga. Men stort tack till Bex, Luc och Eric som livade upp min eftermiddag ändå, TACK!
Har inte mycket att skriva eller så, så jag antar att detta får räcka. Jag bloggar med imorgon, kanske. Fredag imorgon, Sleep tight.

 

Av eelma - 19 maj 2011 07:22

Idag kör jag på helt ofixat. inget smink, självlockigt hår och min "TwoPieces" ;) Hoppas på en slapp och skön dag. Regnnar ju ute, just gotta love it. Jag vet inte varför men jag gillar när det regnar. det är så mysigt på nått sätt ! ;) kommer nog vara väldigt trött hela dagen tror jag, inte mycket ork. Har väldigt ont i min rygg och stortå ! :(

Nu ska jag äta upp min frukost som består av, macka med banan och ett glas apelsin juice sen borsta tänderna och ta på mig min "TwoPieceis" ! :)
ha en bra dag alla, kram !

Skapa flashcards