eelma

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av eelma - 16 maj 2011 22:09

hej hopp! :)

vilket humör har ni varit på idag ? Jag har varit superglad, men trött, hela dagen :D kan vara att sommaren är på väg, eller något sånt ;)
Känner för att bara gå och lägga mig så jag kan vakna imorgon och vara lika glad ! men först ska jag nog kila ner och se lite BB, okej det har väll gått minst 20 minuter på det innan jag är klar här !

Imorgon är det Tisdag då ja.. No prov osv. Idrott, ska antagligen inte vara med eftersom jag har så ont  i min rygg, äsch vi får se   

Blir lite sur också när man hittar en skit fin klänning, helt perfekt lixom, och sen finns den varken i storlek eller rätt färg ! eller så finns den inte alls ! åh så frustrerande :(

Jaja, jag hittar väll nått annars får det bli en tur till stan och hitta nått !

Nu ska jag iaf kila ner och se lite BB och sen sova, godnatt gullungar ! :*


Ni får den här gulliga bilden av en anledning, känner mig lite smått sån! :$

  Galen, kär, busig och helt tagen !

Av eelma - 16 maj 2011 17:27

Dagen har varit helt okej, gillar inte måndagar, men va rätt chill ändå. Har no prov imorgon.. får se hur det går :o Har inte direkt mycket att skriva så jag skriver lite mer senare tror jag.
btw, har hittat en annan klänning. gillar nog den mer än den andra ! :)

 
Vad tycker du ? :)

Ovido - Quiz & Flashcards