eelma

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av eelma - 15 maj 2011 21:58

Hej hopp gummi snopp!

har inte gjort mycket idag, datorn, film, musik och gitarren. Nu ska jag ner och duscha, stänga av datorn och sen sova ! hörs imorgon, puss !

Vill också bara säga att jag saknar min bästa vän Evelina Larsson jätte mycket och att jag vill träffa henne och se hennes fula tryne snart igen.

lots of love to her !

 

Av eelma - 15 maj 2011 20:13

I Min Handväska.

  • Parfym
  • Hårborste
  • Deodorant
  • Smink
  • Pengar
  • Mobil
  • Toffsar och hårspännen
  • Solbrillor
  • Mobilladdare
  • Böcker, pennor osv.

Har min väska till skolan också så att ah.. inte mycket att skriva här direkt.!


tar och skriver dag 14 strax här under!


Om jag var tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med...

Lätt Amanda Seyfried ! hon är skådis och är bla huvudrollen i Mamma Mia, hon spelar också i Dear John, Red Ridinghood, Mean Girls och Letters To Juliet . jag tycker verkligen hon är jätte vacker!  om ni inte vet hur hon ser ut.. kolla här...

     

Lots of love. 

Av eelma - 15 maj 2011 13:30

Hej hopp! vill börja med att tacka alla som läser min blogg, tack :)

Just nu sitter jag och kollar på film med Sara, min brors flickvän. sjukt skönt att bara slappa och ta det lugnt på söndagar. Imorgon är det skola, orkar inte men har inget val lixom. Har prov tisdag och torsdag, blir att plugga imorgon och lite ikv.

Har inget planerat resten av dagen så blir soffan. Tänkte göra ett litet "30 dagar" inlägg också.

 

varför gå igenom livet osedd?

Av eelma - 15 maj 2011 12:24

Klänningen jag berättade om och tänkte beställa finns inte kvar i lagret eller nått sånt så får leta fram en annan ifall den andra inte kommit tbx när jag ska beställa !

och jag som verkligen ville ha den ju, skitans ! :(

  (klicka på bilden så syns det bättre! inte riktigt lärt mig det här än..)


Funderar på att kanske beställa den här ist då, den är lite kort men jätte fin. tycker bättre om den puderrosa !

    

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Skapa flashcards