eelma

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av eelma - 7 maj 2011 20:57

hej, hur har eran lördag varit ? :)

min har varit väldit chill. bara suttit hemma och nästan inte gjort nått vettigt alls faktiskt. somnade lite innan 12 framför tvn igår, så trött va jag. typiskt, kollade ju på en så bra film och sen "väckte" mamma mig och sa att jag skulle gå upp och lägga mig. och som den sömngångare jag va gick jag upp och la mig i sängen och somnade om direkt. Vaknade runt 11 imorse och struntade helt i att byta om från pyjamas till kläder utan gick bara direkt ner, la mig i soffan och kollade på några svenska filmer, kommer inte ihåg vad den första hette men den andra hette iaf Prinsessa. min frukost blev resten av godiset som låg i skålen i vardagsrummet efter igår kväll, inte nyttigt alls men mumsigt. Mamma och lillasyster åkte till Falköping för att miljöträna en av våra hundar, sen kom dom hem och vi grillade. Sitter nu här och lyssnar på musik, kollar på klänningar till skolavslutningen och chattar med Andreas :)  Jo juste, jag glömde kanske berätta att jag har bestämt vilken låt jag sak ha på skolavslutningen ? :D äsch, tänker inte berätta det, ni får kanske vet senare. ;) nu vet ni iaf att jag har bestämt mig!  ska gå ner och kolla på tv lite senare, blir kanske något mer inlägg ikv, men isf "30 DAGAR" saken :)

Vi höres, hade ! :)

    

Klicka på bilderna så blir dom större !

Tycker den är jätte söt och funderar på att beställa den när jag får pengar ! den finns på Nelly.com och kostar bara 199kr. inte alls dyrt för en jätte söt klänning !

Vad tycker ni ? :)

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Skapa flashcards