eelma

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av eelma - 5 maj 2011 22:20

Sitter just nu i soffan och kollar på Big Brother, alltid lika underhållande! efter det ska jag krypa i säng och sussa kudden, är trött. Fredag imorgon, och det är inget jag klagar på ! kör på "TwoPieces" och ofixat imorgon också, jätte skönt faktiskt. slippa tänka på vad man ska ta på sig, om man kladdar ut sminket när man gnuggar sig i ögonen. jätte skönt !

Och en sak jag inte har berättat är att jag kanske ska sjunga på skolavslutningen. Bara jag hittar rätt låt så :) har några jätte fina och ni ska få rösta bland dom. Imorgon sätter jag in en Omröstining där ni kan rösta. Ni ser den på vänster sida bland "kategorier", "senaste inlägg" och "Arkiv". så rösta gärna ! :)

Bloggar mer imorgon efter skolan. hade !

 

Mina vänner är värda mer än allt guld i världen. Jag älskar och värdesätter dom mycket högt. Jag vill tacka dom för att dom gör mitt liv så mycket enklare, bättre och roligare. Ni är verkligen bäst !

Av eelma - 5 maj 2011 18:49

Dagen va okej, lite seg osv men helt okej. Kände inte för att fixa mig imorse så fick bli mjukisbyxor och hood, inget smink. Cyklade för första gången till bussen imorse, kallt ! kändes som om jag hade typ astma när jag kom till skolan sen, hahaha !

Torsdagar är ingen hitt för vi har en massa lektioner och lite raster, typ. Gjorde NO prov idag, jag tror det gick bra.. får se på måndag. Imorgon på hemkunskapen ska vi göra "egen planderad måltid". jag och Jonathan ska göra Piroger med typ sallad och nån sås, mums.

Väntar just nu på att mamma, lillasyster och storebror ska komma hem. fixar lite mat och så. bloggar kanske senare ikv. hörs :)

Hade detta idag. Typ jätte många har ju OnePiece och jag tycker absolut inte det är värt 1000 kr för orginalet och att alla fake är fula. så jag, som är lite tuffare än alla andra, använder min "TwoPieces" ! tycker det är mycket bättre, lätt !  

Av eelma - 5 maj 2011 16:57

Dagens mående: bra
Dagens humör: trött men glad.
Dagens borde: sova? (a'
Dagens vill ha i allmänhet: sommar.
Dagens materiella vill ha: pengar.
Dagens planer: Tv, bb, gitarren och sova.
Dagens beroende: godis..
Dagens längtan: Min nya/gamla mobil !
Dagens klädsel: Rosa mjukisbyxor och rosa hood, min "TwoPieces" .
Dagens smink: Inget alls, helt ofixat.
Dagens frisyr: Halv platt, inte helt lockigt heller.

Dagens dummaste: kallt ute.
Dagens misslyckande: engelska glosorna.
Dagens köp: godis och tuggummi.
Dagens godis: mjölk choklad och lakris nappar.
Dagens mat: Korv och mos i skolan.

Ovido - Quiz & Flashcards