eelma

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av eelma - 1 maj 2011 03:10

Mina Syskon.


jag har en storebror, vi har samma mamma men inte samma papppa. hans pappa bor på island precis som resten av släkten på han sida. Han har alltid bott med oss, mamma. han är 19 och spelar i Elfsborgs U21 lag, jag är jätte stolt över honom. Han bor ju och pluggar i Borås så jag träffar honom inte så ofta längre. Han är världens bästa bror !
 


Jag har 3 storasystrar men dom bor alla på Island. min yngsta storasyster är den jag känner bäst, Ýlfur Rán heter hon. Hon kom hit sommaren 2009 och bodde här ett tag. Hon kommer hit i sommar och jag längtar jätte mycket ! :D
sen har jag 2 andra lite äldre systrar som heter Gudrun och Eva men har inte träffat dom på många år. Speciellt inte Gudrun eftersom hon har brutit all kontakt med pappa..
  Ýlfur Rán och Eva Dögg :)

Gudrun :)


sen sist.. och absolut minst! min lillasyster! haha,hon är en helt galen liten skitunge. Hon är 8 år men ibland kan man tro att hon är 14 ;o hon gör allt precis som jag och till och med snor mina saker när hon inte får låna dom, skit jobbigt ;) haha hon har sina brister men också sina bra stunder :) hon är ibland en riktig ängel.. när hon sover ! nej men hon kan vara jätte snäll och lika knäpp som jag ibland :)Hon är en riktigt sportis och spelar fotboll, åker slalom och vill börja rida. hon tränar också lite med mammas och pappas hundar ibland. Hon hatar när hon har fel och tar inte motgångar speciellt bra, haha ;)

 

   

jag älskar alla mina fina syskon, dom är bäst !

Skapa flashcards