eelma

Alla inlägg under april 2011

Av eelma - 22 april 2011 23:13

Det här anser jag om sex.

tycker det är ganska personligt och tänker därför inte skriva nått, sorry men så kan det va.

 

Av eelma - 22 april 2011 15:24

    JAG ÄLSKAR MINA SHORTS !

HISS ELLER DISS PÅ HÖG MIDJA ?

Av eelma - 22 april 2011 15:08

Borås med fina Åsa igår, det va toppen! fick 1000 kr som skulle räcka hela månaden.. men ah det tog slut med en gång (a'  blev jätte nöjd med allt jag köpte! hela dagen va ur mysig! på tåget på väg till Borås träffade vi Linda, hennes kusin och Tim. så vi hade ju inte direkt tråkigt på tåget ;)

  Ögonskuggor, blått nagellack, copmact puder och en liten sminkväska.   Bh och trosor, shorts med hög midja, blommig cardigan och strumpbyxor.

Av eelma - 21 april 2011 09:56

Godmorgon, vaknar tiditg men idag är det helt okej. Har fixat mig och nu ska jag gå ner och äta nått så vi kan åka sen.:) hämtar Åsa på vägen in till herrljunga och åker med tåget klockan 11.16 :) Hoppas det blir bättre och bättre väder under dagen, skulle inte va helt fel med lite sol ;) jaja, nu får jag äta nått innan vi åker så jag hinner.

visar senare när jag kommer hem vad som blev inköpt :)

over and out !

Av eelma - 20 april 2011 22:39

Idag har jag städar och är inte riktigt klar än.. suck ! Kollar på tv och mumsar på vaniljglass med hallon och chokladsås , mums !

längtar lite smått tills imorgon :)

bloggar kanske senare ikväll, kanske (;

  vaniljglass med hallon och chokladsås, åååh vad gott !

Av eelma - 20 april 2011 18:07

tjo tjena ! sitter och väntar på att mammi ska komma hem så vi kan äta snart och sen ska jag göra kladdkaka med glass och varma bär, muuuums ! 

har städat mer eller mindre hela dagen hittills. Ska snart fortsätta med mitt rum.. suck ! kan väll trösta mig med att jag slipper städa imorgon ;)

  catch the say, make it stay. hold it in you hand and don't let go berfore you know what the future will show.

Av eelma - 20 april 2011 13:42

sitter just nu och plonkar lite på gitarren, just nu spelar jag "love is all around" jätte fin låt. Har inte gjort mycket hittills idag, städat lite hos valparna, gett dom mat och så. Ska städa i köket innan mamma kommer hem och damsuga hallen så kanske jag får lite extra pengar till imorgon. Ska nämligen in till stan imorgon med bästa Åsa ! vi ska typ shoppa, umgås och bara njuta, för det va länge sedan vi va i stan tsm ! har inte mycket mer att berätta så jag tar och plonkar vidare på gitarren och bloggar mer sen ! puss.

 

Av eelma - 19 april 2011 23:44

har varit med min fina Clara idag, haha vi är lite smått galna ! :) måste göras om snart ! 

Just nu pratar jag med andreas på skype och kollar in på lite olika bloggar, trevligt. Imorgon händer inte mycket. ska städa lite för att min faster kommer hit från Island på torsdag, mysigt! och kanske sola om det blir fint väder, kan ju alltid hoppas !

 

bild på min fina Clara !


bloggar inte mer ikv så.. godnatt ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards