eelma

Alla inlägg den 30 april 2011

Av eelma - 30 april 2011 17:07

Sitter och kollar på klänningar på Nelly.com, vill ha något speciellt på skolavslutningen. tycker bäst om dom här :

     

jätte söta ! men är luspank och det ett tag till..

~

Av eelma - 30 april 2011 14:11

Vaknade för ett par timmar sedan och nu vill jag inget hellre än att lägga mig igen. va glad när jag vaknade och full med hopp om att åka till Åsa och sedan vidare till linda ikv och vidare till parken.. men neeej, har inga egna pengar, inte tillräckligt mycket iaf, och har två otroligt snåla föräldrar som inte vill låna ut en krona.. fan. kvällen och resten av dagen ska spenderas i sängen. tänker inte göra ett jävla piss idag, fan. Nu ska jag sätta på en film, ligga i min säng och sura. blir kanske något mer inlägg idag, om jag är på humör och orkar. Hoppas alla får en bättre valborg och lördagskväll än vad jag får! hörs.

 

Ovido - Quiz & Flashcards