eelma

Alla inlägg den 29 april 2011

Av eelma - 29 april 2011 22:26

hejhej, fredag idag, skönt med helg men dagen har verkligen inte varit på specielt bra..allt och alla har varit emot mig känns det som, inget går som jag vill. hade musik sista lektionen och kan ju säga att det inte gick så bra.. sjöng bara falskt och fel hela tiden, tycker sånt är skit jobbigt !

Imorgon hoppas jag på att jag kan ta mina saker och åka till Åsa för att fixa oss och sedan åka vidare till Linda sen parken, treeeevligt ! :) Just nu pratar jag med andreas på skype och äter Pringles och dricker cola, mums! hoppas dagen blir bättre än dagen idag.
sätter sedan på en film att gråta lite till, typ Dear John, perfekt när man vill gråta lite.
Känner att jag börjar bli kass med den här "30 dagar" grejen, men det bli väll klart när det blir de ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards