eelma

Alla inlägg den 28 april 2011

Av eelma - 28 april 2011 22:13

Dagen har varit okej, har varit på lagom bra humör hela dagen smått grinig dock. Gjorde NO prov idag, gick helt okej. somnade nästan på svenskan, och va nervös på spanskan när vi skulle redovisa våra grupparbeten. Hade utvecklingssamtal klockan 7, tycker de gick helt okej. Han sa att jag pratar för mycket och att jag ska vara mer koncenrerad på lektionerna. Imorgon är det fredag, riktigt chill dag i skolan.

Lördag får jag se om jag drar till Åsa, fix inför parken, sen till Linda och sedan vidare mot parken, Valborg. Inte helt säkert men får fjäska för mammi och pappi :)

Kollar på BB och ska sen duscha för att sedan sova, behöver det. bloggar imorgon, puss !

  Jag vet inte vad jag vill, vad jag har planerat för min framtid. vad jag vill gå för linje, vad jag vill jobba med eller vad jag ens vill bli. Dom flesta vet vad dom vill bli och vad dom ska plugga till och när dom frågar mig vad jag vill bli när jag blir stor säger jag att jag inte vet, och så vill jag inte alltid ha det. jag vill veta vad jag vill göra, vad jag vill bli.

Ovido - Quiz & Flashcards