eelma

Alla inlägg den 24 april 2011

Av eelma - 24 april 2011 23:35

har varit helkass på att blogga men det är för att jag inte suttit vid datorn och för att det är för bra väder, så de så :) åkte till göteborg tidigare idag och körde min faster till tågstationen. köpte glass på vägen hem och kan säga att det behövdes så varmt som det va i den bilen! kom hem och bytte direkt om och la mig i solen, lillasyster plaskade i poolen med 15+ i vattnet, usch va kallt ! ;s målade naglarna blåa och så. Imorgon ska jag bara ligga i solen och steka, hääääärligt. sista lediga dagen imorgon, vill ha längre lov men ändå inte ;o haha :)

  ttyl.

Av eelma - 24 april 2011 01:49

heej, blir ett litet nattinlägg såhär klockan tio i 2. Börjar bli lite trött så ska sätta på en film att somna till. Imorgon (söndag) åker min faster hem till Island igen, och hon ska ta med sig min mobil som hon ska lämna till min moster så hon kan fixa den eller förhoppningsvis skicka en ny ! Jag fick mobilen av min moster när jag konfimerades för ett år sedan och den har börjat krongla ;s låter konstigt när man ringer och tuchen är helt cp ;o aja, hon jobbar på ett telefon företag på Island och ska fixa den åt mig.
För övrigt så spenderades dagen, torsdagen, i Borås med familjen. Vi kollade på lite babykläder till min kusins bebis, min fasters barnbarn :) Gick och köpte glass på McDonalds, McFlurry Daim, mums ! Köpte hår inpackning och ska börja använda det så kanske mitt hår blir starkare, för det fäller bara en massa nu ;s Tar D-Vitaminer för att stärka min rygg och ska börja ta lite B-Vitaminer också för håter och naglarnas skull ! :)

Imorgon ska vi leta påskägg, Islänska påskägg, kalas ! Min bror kommer också hem imorgon, han har varit med sin flickvän i Turkiet..ah vissa har det bra ! hehe, ska bli kul att han är hemma igen iaf ! :)

näh nu ska jag krypa ner i sängen till en bra film. Bloggar mer imorgon. pussen !

  

Ovido - Quiz & Flashcards