eelma

Alla inlägg den 17 april 2011

Av eelma - 17 april 2011 23:10

så här skulle jag vilja gå klädd i sommar, super snyggt! passar till både en dag på stan, med kompisar eller bara chill med familjen lixom.

        

Något jag vill använda och köpa mer av är klänningar ! pimpa med lite sccessoarer som en väska, lite smycken, solglasögon, jeansjacka eller kofta, söta skor. både fest och vardags fint på sommaren!

   


En något kallare eller ah kanske regnig sommardag skulle jag vilja ha på mig typ det här. men hoppas det inte blir så många tillfällen fört det ;)

        

    

lite vad jag gillar och hur jag vill gå klädd i sommar!

ttyl bitches ;*

      

Av eelma - 17 april 2011 22:00

Dagen har varit chill! har bara kollat på film, kläder och varit ute hos mammas och pappas träningsgäng, trevligt värre. super fint och skönt väder idag, hoppas vädret är här för att stanna! Måndag imorgon och för en gångs skull känns det helt okej, påsklov lixom! På Tisdag kanske jag ska till min fina Clara, åh så mysigt. Har inte så mycket planerat inför veckan eller så, så om nån vill hitta på nått så säg till ! :)

Nu: ska kolla på lite kläder på hm, gina och cubus. kanske hittar någon outfit och lägger ut :)

bloggar senare, puss !

Ovido - Quiz & Flashcards