eelma

Alla inlägg den 10 april 2011

Av eelma - 10 april 2011 20:40

Gula naglar?

när man målar naglarna ofta så kan dom lätt bli gula efter ett tag, vilket är väldigt fult! så låt naglarna vila emellan åt.

För att få bort det gula:

Koka vatten och salt och låt svalna, stoppa sen ner fingrarna och låt ligga i 20 minuter. Upprepa så ofta du kan och naglarna kommer bli vitare efter ett tag.

 


Btw, har en ny kategori! "skönhetstips", lägger ut lite tips om hur du kan ta hand om dig själv lite extra ! :)

Av eelma - 10 april 2011 15:49

Drar ut på en liten promenix med min vovve i det fina vädret!
Köpte en stickad cardigan för ett tag sen, tror inte jag visade den och har aldrig använt den. Men nu när det börjar bli varmt och jag kanske inte behöver nån jacka kan jag ta den ist och en halsduk eller nått :)

 

ttyl :*

Av eelma - 10 april 2011 11:52

Vaknade för inte alls länge sedan. nu ska jag kila ner och äta nått sen städa rummet lite och sen vet jag inte. Och bara så ni vet så tycker inte jag speciellt mycket om söndagar.. skola imorgon och seg dag förövrigt. Blev inget direkt intressant inlägg det här men bloggar mer senare:)

 

jätte fint väder ute! bilden är dock tagen i höstas..

Av eelma - 10 april 2011 01:50

ska nog ta och sova snart, klockan är ju 2 snart !

hittade 2 söta bikinis på gina.                 

                             

                               

99 kr / del. inte alls dyrt, men kanske blir många med likadana eftersom gina är ganska populärt ? ;o


bloggar mer imorgon, godnatt.


                                           

Skapa flashcards