eelma

Alla inlägg den 7 april 2011

Av eelma - 7 april 2011 21:37

Mina misstag.

Som alla andra människor gör väll jag också många misstag. Jag säger fel saker vid fel tidpunkt, gör fel saker som jag sedan ångrar. Ingen är väll perfekt och alltid gör rätt.

Jag har gjort många stora misstag, och det värsta är nog att jag ofta gör om dom.. "man lär sig av sina misstag" .. jag är nog svårlärd! Ibland kan det ta jätte lång tid innan jag inser att det jag gjorde va fel och då är det oftast för sen för att göra nått åt det. Ett misstag jag gör väldigt ofta är att jag inte tänker mig för innan jag gör eller säger nått..eller så tänker jag för mycket så att det bara blir fel..

Jag tänker inte skriva ner mina misstag här just nu. dom är för många ;)

hehe, skrev inte så mycket men det får duga.

nu ska jag duscha, sen sova och till skolan imorgon. puss.

Av eelma - 7 april 2011 17:14

Skolan rullade på som vanligt. Tog enskilda skolfoton idag, hahahha Jonathan tog sitt foto, kollade i kors med ögonen, hahah. sen skulle andreas gå och ta sitt foto men då tog Jonathan Rasmus glasögon och Johannes munktröja och gick in och sa "Andreas Persson" med mesig röst, han gick ut flabbande och fotografen fattar inget ! HAHAHA sjukt klockren... men sen kom Assa och ville prata med dom och skällde på dom, hahah fail!

Resten av dagen spenderas med Andreas som sitter här bredvid, vi kollar på Disney Channel, bäst !

hoppas ni får en lika bra eftermiddag som jag :)

    

Skapa flashcards