eelma

Alla inlägg den 6 april 2011

Av eelma - 6 april 2011 22:52

Mina föräldrar.

Mina föräldrar är väll som dom flesta föräldrar tror jag..mamma är väll ganska stressad och pappa ska alltid skämta till det. båda mina föräldrar är islänska men bodde båda här när dom va yngre, mamma när hon va liten och pappa när han va typ 20 eller nått ;o

som alla andra ungar bråkar jag väll också med mina föräldrar ibland, men dom är hilmans bra också! jag älskar mina föräldrar !

Av eelma - 6 april 2011 22:02

Dagen gick hyffsat snabbt. somnade på soffan nästan direkt när jag kom hem, sov till klockan 7.. skönt. sitter och kollar på off the map och pratar med råbbin på skype. mamma och pappa kommer hem om en timme och då ska jag sova. Imorgon ska vi ta enskilda kort i skolan, vill inte..

 

Ovido - Quiz & Flashcards