eelma

Alla inlägg den 5 april 2011

Av eelma - 5 april 2011 20:11

Precis gjort kycklingsallad, mums! Nu ska jag äta den och sen duscha, sova efter det. behövs verkligen ! sista inlägget för idag, godnatt.

 

Av eelma - 5 april 2011 17:27

Min första kärlek.

hmm, den här blir nog svår... Men senaste gången jag va riktigt kär va nog i somras. "sommarromans". tänker inte skriva något speciellt detaljerat eller så. Han va hur gullig, söt, snäll och rolig som helst. han va min bästa vän just då och vi har en massa fina minnen. vi pratar inte så ofta och jag har inte träffat honom på 8 månader. Vi båda har gått vidare och vi är vänner nu. han är en riktigt grym kille, helt fantastisk.

Av eelma - 5 april 2011 16:17

Dagen har varit lagom seg, men sjukt soft ! har suttit i caféterian med Andreas hela dagen idag. inga lektioner. Resten av dagen ska spenderas framför tvn. känns helt okej. ikväll ska jag sova tidigt, det behövs !

ttyl.

Ovido - Quiz & Flashcards