eelma

Alla inlägg den 3 april 2011

Av eelma - 3 april 2011 19:08

Efter som jag känner mig lite tråkig på bloggen så tänkte jag börja uppdatera lite mer. minst två inlägg varje dag, 30 dagar frammåt så kanske jag blir bättre på att uppdatera sen ;) ett inlägg om varje dag och sen ett vanligt inlägg där jag skriver om mitt knasiga liv. :) Jag börjar nog imorgon.. eller nu direkt.

Dag 01 - 10 fakta om mig    
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Mina misstag
Dag 05  Vad är kärlek?
Dag 06 – Gamla foton
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Min favoritlåt
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Detta anser jag om sex
Dag 11 – Mina syskon 
Dag 12 – Om du var 16 & skulle välja gymnasielinje igen
Dag 13 – I min handväska
Dag 14 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med...
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Min pojk/flickvän
Dag 30 – fula ovanor

Av eelma - 3 april 2011 15:29

Vaknade runt 10 imorse av en hungrig Åsa. Vi klädde på oss, gick ner och åt frukost och sen spelade vi kort :) Igår kväll badade vi i deras jacuzzi, vilket va väldigt länge sedan sist. Vi målade våra naglar, satte upp vårat hår så det skulle bli lockigt, så som jag har visat en annan gång här i bloggen. Vi kollade på film också, typ. hängde inte med i filmen alls. Sen kom hennes föräldrar hem och vi gick och la oss lite innan 12. sov i ca 10 timmar, jätte skönt ! :)

Har inte gjort mycket idag och har inget planerat. har inget att plugga på och inget som måste göras. awesome! Ska sätta mig med gitarren i knät ett tag och spela lite.

Och som ni ser så är min blogg inte så jätte fin just nu! håller på att fixa med den, kan ta ett tag innan det hela blir klart och tills jag är nöjd..!

DAGENS OUTFIT.

Så här blev mitt hår, tycker det blev ganska bra !

Ovido - Quiz & Flashcards