eelma

Alla inlägg den 2 april 2011

Av eelma - 2 april 2011 20:52

ciao, sitter framför Åsas och lyssnar lite smått på musik. har ätit grillat och så.. ska bada nu, kommer bli hur skönt som helst !   

bloggar inte mer ikväll, det blir imorgon isf !

   

sommar söta tjejer, vill ha sommar nuuuuu! <3

Av eelma - 2 april 2011 13:33

Lördag, vaknade runt halv 10 imorse. Just nu sitter jag och pratar med Råbbin och Andreas på skype. Känner mig lite tjock som åt godis till frukost och pizza till lunch. jag måste verkligen städa mitt rum.. men jag orkar inte. Senare idag hoppas jag på att kunna åka till Åsa och spendera natten där, va ganska länge sedan jag va där känns det som.. 

Nu ska jag ta ner min talrik och mitt glas och ta med damsugaren upp och damsuga mitt rum, det behövs! sen fixa bland mina kläder som ligger lite överallt och inte får plats i min byrå.. suck !

  blogg u later! :*

Av eelma - 2 april 2011 00:25

ah gör ett litet inlägg bara för att Råbbin vill det...och det va han som kom på rubriken.

han vill att jag ska skriva om hans mössa vilket känns heeelt jävla random... hahaha asså vet inte vad jag ska skriva! den är typ...svart och luktar Råbbin. han tycker jag ska skriva om hur jag känner för den och vad den betyder för mig, så jag får väll göra det!

Den här...mössan.. är en väldigt fin mössa.. svart.. fin. Den är helt underbar, den är så snäll och söt. jag älskar mössan! hihi, jag brukar dra ner mössan över Råbbins ansikte när han har den, men det är bara för att jag är så avis och vill ha en egen mössa. ;$ mössan är jätte fin, fast den hade varit finare om den hade varit gul.. men nu är den svart och väldigt fin. Min kärlek till denna mössa går inte att beskriva ! den är så oändlig, evig. Mössan är det bästa som har hänt mig, helt seriöst ! Den får mig att känna mig varm en kall vinter dag... och ännu varmare en varm vinter dag! Inga ord i världen kan beskriva hur mycket denna mössa betyder för mig. jag älskar den !

 

ELMA ♥ MÖSSAN

Ovido - Quiz & Flashcards