eelma

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av eelma - 31 mars 2011 22:06

hej, funderar på att fixa ett nytt vårig utseende till bloggen imorgon eller vad säger ni? Kommentera förslag isf !

Igår föddes mitt lilla kusinbarn, väldigt glad och stolt över mig kusin! hon kommer bli en bra mamma och hennes kille bli en bra pappa till en liten prinsessa . längtar tills jag får träffa dom! dom bor iofs på island, men åker dit snart förhoppningsvis..!

blev inget städande idag, men har pluggat matte iaf. ska snart duscha, sen sova. känns som det behövs.

  Sweet Dreams!

Av eelma - 31 mars 2011 16:28

hej, sitter här och har säkert varit på väg att göra ett inlägg i snart 3 timmar :o hehe, har typ gjort annat ist (a) Dagen har varit ganska seg å så.. spanskan va soft, vi va bara 4 personer + lärare då, jobbade i 20 minuter med grupparbetet sen spelade vi ett spel på spanska. Fick tbx våra so inlämningar idag, jag och andreas fick ett G på vårat, kunde varit bättre, men vi va lata (a)

Imorgon äre fredag, hemkunskap, matte, so och elevensval. räääätt soft osv! sen stannar jag nog i herrljunga för att va med på trampolinen, får se hur jag gör med det. :)

Nu ska jag sätta mig med matte boken i knät och datorn bredvid och plugga lite smått inför matte provet jag ska göra imorgon. sen städa. have a mysig torsdags night everyone ! :*

 

Ovido - Quiz & Flashcards