eelma

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av eelma - 26 mars 2011 22:08

ciao, kom hem för en stund sen. har varit i falköping och sett "hur många lingon finns det i världen" och tycker faktiskt den va bra. jag grät en gång under filmen och blev sjukt arg en gång... ja jag blir känslosam när jag kollar på film :p sitter just nu och äter godis, camar med robin och lyssnar på The Views album Bread and circuses. aldrig hört dom innan, men dom va bra.

hört att jag och Markus är snyggast i heeela vida världen ? japp det är vi !

           andreas är ganska gullig osv...

:D

Av eelma - 26 mars 2011 17:58

hej, gjorde inget inlägg igår för jag orkade inte. Sista prao dagen på Järnia va igår, gjorde inte speciellt mycket. stog mest och gjorde våfflor och bjöd kunderna på, va ju våffel dagen igår. efter det va jag med andreas och vi gick till hans trampolin träning. han har försökt få med mig att börja där några gånger osv, men har alltid sagt nej. men nu när jag varit där och sett hur dom tränar så känner jag att det kanske vore en kul grej lixom. iaf så efter träningen åkte vi hem till Andreas å käka,  va med honom och hans bror sen kom robin. åkte hem vid typ 10 -.-

jaja, ska fixa mig nu och sen dra på bio... ingen lust egentligen...

bloggar när jag kommer hem och lägger ut söta bilder på mig och markus.

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Skapa flashcards