eelma

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av eelma - 23 mars 2011 21:27

Andreas min vän, du är den bästa.

nu ska jag snart hoppa in i duschen och efter det smörja in mig, fixa naglarna osv. Imorgon ska jag till Järnia och känns väldigt bra att det bara är 2 dagar kvar på praoen måste jag säga. det är faktiskt ganska tråkigt..

Men nu är jag någorlunda frisk så jag ska nog klara två dagar där, hoppas jag. Ska även hitta nått att ha på mig imorgon så jag slipper stressa en massa imorgonbitti. Sen ska jag krypa ner i min mysiga lilla säng och ha en låång dejt med kudden! Godnatt.


Av eelma - 23 mars 2011 13:47

    


  


    


Tre väldigt söta sommar outfits!

 den första kan man använda på dagarna, stan osv.

 den andra är en liten student, kalas och skolavslutnings outfit.

 den tredje , med lite mycken och kvälls makeup blir det en riktigt snygg festoutfit!


Som ni kanske märker så har jag inte speciellt mycket att göra... hemma sjuk osv.. Men imorgon ska jag pallra min sorta ruuuumpa till järnia! kan ju inte va sjuk hela veckan!

blogg u later bitches ! :*

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards